
POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletene trgovine enpajs.si, kmetijaperc.si (v nadaljevnju »spletna trgovina«) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, in obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S spletno trgovino upravlja nosilec dejavnosti Kmečka sirarna in predelava mesa kmetija Perc kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku, razen v izjemnih primerih),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Maloprodajne cene (MPC). MPC so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik, ni pa to nujno.
Znižane cene so trenutno znižane redne cene in nimajo vnaprej določene veljavnosti
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena),
- z nakazilom na račun upravitelja Kmečka sirarna in predelava mesa kmetija Perc (po ponudbi / predračunu) (velja Spletna cena),
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški
Cene
DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV).
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu – Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Postopek nakupa
Prejem naročila: če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. V primeru napake v računalnikih ponudnika (napaka v evidenci zaloge), lahko ponudnik naročilo ali del naročila zavrne tudi v primeru da artikla ni na zalogi ali ga ne more dobit v dogovorjenem roku. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira po elektronski pošti. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
Izvedba naročila: pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in ga odpošlje. Ponudnik istočasno pouči kupca o politiki vračila blaga in poda informacije, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam v primeru pritožbe.
Preklica naročilo, zamenjava ali vračilo blaga
Kupec ima pravico, da vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je dolžan kriti stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga (pisno po priporočeni pošti ali elektronski pošti). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora podjetju vrniti najkasneje v 30ih dneh po sporočilu o odstopu.
Potrošnik lahko vrne samo nerabljene izdelke v nepoškodovani originalni embalaži. V kolikor je embalaža poškodovana in neprimerna za nadaljnjo prodajo pravica do odstopa od pogodbe ni mogoča in ponudnik ne bo odstopil od pogodbe in vrnil vplačilo.
Vračilo vplačila mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačila, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati e eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu (2. odstavek 43. d člena ZVPot).
Reklamacija in garancija
Če imajo dostavljeni izdelki napako in ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov, mora kupec o tem obvestiti ponudnika v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec o njej obvestiti prodajalca v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Ne odgovarjamo za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen, in pravtako za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico zahtevati, da ponudnik:
- odpravi napako na izdelku ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- izdelek z napako zamenjaz novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Kontakt za uveljavljanje reklamacije ali garancije je:
Kmečka sirarna in predelava mesa kmetija Perc
Vodranci 27
2276 Kog
e-naslov: info@kmetijaperc.si
tel: 031 479 612
Poštnina in stroški dostave
Stroške poštnine v višini 3,50 € plača prejemnik. Ob nakupu nad 100,00 € stroške poštnine poravna prodajalec.
Prodajalec ne omogoča pošiljanja naročenih izdelkov v tujino oz mora kupec pred izvedbo naročila kontaktirati prodajalca o tej možnosti.
Dostava
Do 13. ure naročeni izdelki bodo odposlani najkasneje dva delovna dneva po naročilu (določila glede dostave veljajo, če je blago na zalogi). Za naročnikovo potrditev se šteje potrjen mail postavitve besedila, ki ga dobi na vpogled na svoj naslov.
Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem nemudoma obvestil kupca. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z navadno dostavo, odvisno od izbire kupca. Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave.
V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. Če ob času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljalec pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Z obvestilom lahko prevzamete pošiljko na naslovu dostavljalca oziroma se dogovorite za ponovno dostavo.
Varnost in varovanje osebnih podatkov
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Hranjenje pogodbe
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Izvod računa prejme stranka, drugi izvod se deponira v računovodstvu dejavnosti Kmečka sirarna in predelava mesa kmetija Perc.
Odveza odgovornosti
Spletna trgovina www.kmetijaperc.si, www.enpajs.si se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni, kljub tem se lahko zgodi, da podatki (cena, rok dobave, lastnosti izdelka) niso pravočasno ažurirani. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic ali spremembo naročila oziroma predlagal drugo ustrezno rešitev.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih (razen za naziv izdelka) in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je treba vse fotografije razumeti kot simbolične.
Pritožbe in spori
Ponudnik se po vseh močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in morebitne spore rešiti sporazumno in v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnika.
Po Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov lahko se lahko kupec odloči tudi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) na platformi, ki je dostopna na povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Dodatne določbe
Pogoji poslovanja se lahko spremenijo brez obvestila.